פרי נדל"ן ורינת גבאי בשיתוף פעולה לקידום תדמיתה של העיר לוד

כוכבת הילדים רינת גבאי אשר גדלה בעיר לוד, חוברת לאלדד פרי נדל"ן לקידום תדמית העיר כעיר מובילה בחינוך. החברה תשקיע כ – 600 מיליון שקל בהקמה של פרויקט PERIBEST שעתיד לכלול כ – 450 יח"ד. דגש מיוחד יושם בבניית הפרויקט על נושא החינוך ויוקמו מתחמי לימוד ייחודיים.

כוכבת הילדים רינת גבאי אשר גדלה בעיר לוד, חוברת לאלדד פרי נדל"ן לקידום תדמית העיר כעיר מובילה בחינוך, ולקידום של פרויקט חדש שבונה החברה בעיר בו יודגש נושא החינוך.  

 

פרויקט PERIBEST  עתיד לכלול 5 בניינים בני 22 קומות כל אחד, הכוללים 450 יח"ד בשכונה חדשה במרכז העיר לוד. תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים.

 

 

בתקופת השקת הפרויקט מחיר הדירות יהיה החל מ – 1.19 מילון שקל, ובשלב א' ישווקו כ- 170 דירות בלבד.  

היקף הקמת הפרויקט נאמד בסכום של כ - 600 מיליון שקלים.

 

במסגרת ההסכם שנחתם בין כוכבת הילדים לחברה, תככב רינת בקמפיין של החברה לקידום העיר והפרויקט ואף תפיק דיסק חדשה בשיתוף החברה, בו יופיעו אלפי ילדים בעיקר מהעיר לוד. כמו כן, אחד משירי הדיסק החדש, נכתב בימים אלו ויוקדש לעיר הולדתה של הכוכבת.

 

 

פרויקט PERIBEST ממוקם במרכז העיר ברצף לשכונת רמת אלישיב, שהיא אחת מהשכונות המבוקשות והאיכותיות בלוד, בה כבר לא ניתן למצוא עתודות קרקע לבנייה חדשה.

 

בסמוך למתחם החדש שייבנה, יש כמה בתי ספר תיכון מובילים וגני ילדים ונושא החינוך יקבל דגש בבניית הפרויקט במספר היבטים. לדוגמא, כיתת לימוד תיבנה בכל אחד מהבניינים בפרויקט עבור ילדי הבניין,  אשר יוכלו להכין שם בנוחות את שיעורי בית, לקיים שיעורים פרטיים עם מדריכים חיצוניים וכד'.

 

חללי לימוד אלו יהיו שיתופיים, במתכונת דומה לחללי עבודה משותפים המוכרים מעולם המבוגרים (WeWork), והם יאפשרו תמיכה וסיוע קהילתי בלימודי תלמידי השכונה, קיום שיעורים פרטיים ומשותפים ועוד.

 

 

ליאור ברדוגו, מנכ״ל אלדד פרי נדל"ן אמר: ״אנו גאים להציג אחד מהפרויקטים החשובים של החברה בעיר לוד, עיר שגם אני ומשפחתי בחרנו להתגורר.

העיר לוד, בהובלה של העירייה והעומד בראשה עו"ד יאיר רביבו, משקיעה משאבים רבים לקידום החינוך בעיר, ופועלת להפיכתה של לוד לבירת החינוך בישראל. החזון שלנו באלדד פרי נדל"ן הוא לסייע לעיריית לוד בכל קנה מידה בהפיכת העיר לעיר מובילה.

מתוך אמונה כי הילדים הם העתיד של המדינה, שמנו דגש על נושא החינוך בפרויקט PERIBEST, כי ברור לנו שההשקעה בחינוך – היא לחלוטים השקעה בעתיד ילדנו״.

 

 

פרס החינוך לעיר לוד

העיר לוד זכתה בתחילת השנה בפרס החינוך הארצי, אשר מבטא את המהפכה העצומה שהתחוללה במערכת החינוך בעיר, זאת בדרך להפיכתה לעיר בירת החינוך של ישראל.

 תוכנית הלימודים במערכת החינוך כולה בעיר לוד, החל מגני הילדים ועד סיום התיכון, מבוססת על שיטות מתקדמות הנתמכות על ידי משרד החינוך, עם מורים ומחנכים מצטיינים ומומחים לשיטות הוראה חדשניות אלו.